Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úroveň základních motorických dovedností předškolních dětí ve vztahu k podmínkám mateřské školy
Račanová, Pavlína ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Práce se zabývá problematikou pohybových činností předškolních dětí. Pohyb je zde postaven do roviny důležitého aspektu v celostním vývoji předškolního dítěte, jehož absence může tento vývoj ohrozit. V teoretické části práce jsou definovány pojmy pohyb, základní pohybové dovednosti a zmapován jejich vývoj se zaměřením na specifika předškolního věku. Přibližuje rovněž postavení pohybových činností v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou porovnány výsledky motorického testu předškolních dětí z vybraných mateřských škol a vyhodnoceny ve vztahu k jejich podmínkám.
Hodnocení vybraných složek individuálního herního výkonu ve fotbale u starší přípravky
Váňa, Roman ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Hodnocení vybraných složek individuálního herního výkonu ve fotbale u starší přípravky Cíle: Hlavním cílem je zjistit vzájemný vztah mezi vybranými ukazateli z oblasti základní motoriky, pohybových schopností, specifických herních dovedností a úspěšností herních činností v utkání u 9letých hráčů fotbalu. Současně je cílem práce zjistit aktuální úroveň pohybových schopností a jejich komparace s populační normou. Metody: Pro praktickou část této práce byl použit kvantitativní výzkum s empirickými prvky. Metodou výzkumu byla zvolena metoda měření a pozorování. Výzkumný soubor byl tvořen hráči věkové kategorie U10 z fotbalového klubu AC Sparta Praha (n = 16). Úroveň základních pohybových dovedností byla zjišťována pomocí testu TGMD-2 (Test of Gross Motor Development), úroveň specifických fotbalových dovedností byla zjišťována pomocí testu slalomu a LSPT (Loughborough Soccer Passing Test), úroveň kondice byla zjišťována pomocí agility testu a Beep testu. Úspěšnost herních dovedností v utkání (přihrávání a obcházení protihráče) byla zjišťována z pořízených videozáznamů vybraných mistrovských utkání. Výsledky: Nebyl zjištěn žádný vztah mezi výkonem hodnoceným na základě analýzy úspěšnosti vybraných herních dovedností na straně jedné a základními motorickými dovednostmi hodnocenými testem TGMD-2 (r...
Úroveň základních motorických dovedností předškolních dětí ve vztahu k podmínkám mateřské školy
Račanová, Pavlína ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Práce se zabývá problematikou pohybových činností předškolních dětí. Pohyb je zde postaven do roviny důležitého aspektu v celostním vývoji předškolního dítěte, jehož absence může tento vývoj ohrozit. V teoretické části práce jsou definovány pojmy pohyb, základní pohybové dovednosti a zmapován jejich vývoj se zaměřením na specifika předškolního věku. Přibližuje rovněž postavení pohybových činností v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou porovnány výsledky motorického testu předškolních dětí z vybraných mateřských škol a vyhodnoceny ve vztahu k jejich podmínkám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.